Fredags-tv SUX.

Nu är det fredag och då går det bara en massa skit på tv.
Är det inte meningen att man ska vara hemma en fredag, eller?

Nä, man kanske borde vara ute på SJÖN, host host.. ; )

Undrar om jag ska poppa till tillvaron med lite popcorn (....), eller om man skulle
ta sig ett bad såhär alldeles för sent? Om 5 minuter lirar Blowsight och jag hoppas
hoppas
hoppas
att jag hinner prata med min snyggaste finaste bästaste
när de är klara ikväll / inatt / sen / I don't care.
Närsomhelst. Saknar så jag blir helt pirrig.

Åh.
 
   

Postat av: KL

You are bragging about him you know.

2011-05-14 @ 01:38:01
Postat av: johanna

Dom visade ju en lady gaga show på ettan igår, såg du den? :)

2011-05-14 @ 04:46:07
URL: http://tigermysig.myshowroom.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0