Hur många maränger får man ta?

Den här dagen har känts så oändligt lång och tråkig. Utan bästa älsklingen, och sen ställdes repet in av Elin.
Vi ska köra imorgon istället, innan balen. Min hals är inte ALLS rolig just nu. Den fick cravings för svalkande
glass så jag gick och handlade, och där fick även magen vara med och bestämma, så det råkade bli kolasås
och maränger också.... : O Det var för jävla gott! Omnomnom. Jag som skulle grönsaksdippa som fredagsmys,
vad hände med det? Äh, who said you can't do both....? ^^ (inte vara uppe för länge, Ida!)

Halsen. Dumma dumma halsen. Hur kommer det bli om jag fortsätter att sjunga såhär, tänk om jag pajar min
röst föralltid? Isåfall har jag inget liv kvar. Och dumma negativa energi som drar ner en till minus hundra.

Fast samtidigt så är jag glad för att jag har världens finaste kille, en sån som man alltid drömt om och som ser
på en med precis den där blicken som man skulle kunna döda för att få uppleva. När jag tänker på det, så är jag
så himla himla lycklig. Att jag inte får vara med honom oftare är en fucking SYND! ^^ 
 



Postat av: Eve

Men tänk såhär: det kanske är bra att ni inte ses FÖR ofta, för då sitter ju "superkär" känslan kvar så länge. Right? :) Vem vill inte vara nykär...like forever? :) PUSS<3

2011-05-27 @ 23:16:50
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Helen.

kanske vila rösten lite, lr är det nya gig hela tiden?

2011-05-27 @ 23:54:19
Postat av: Anonym

Så söt Bella är! Hoppas att det löser sig med rösten, vad är det som inte är som det ska med den? Haha ja, filmer från när man är liten är så himla roligt att titta på - synd bara att man har de flesta filmerna i fel format, typ videoband, så att de bara ligger och samlar damm.



Kram på dig!

2011-05-28 @ 15:38:55
URL: http://rosenknopps.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0