Interview - done!

Det spelar ingen roll hur laddad man är, hur mycket man ser fram emot det, hur glad man är,
kroppen försöker ÄNDÅ alltid på alla sätt den kan att få stanna hemma! Typ simulerar magsjuka.
Men jag VET att det bara är ångest. Fysiskt. Så det är bara att skjuta åt sidan, fokusera, gå gå gå.

Herman körde mig både dit och hem, TACK! Och intervjun gick jättebra, det kändes bra tycker jag!
Nu får jag vänta i två veckor på att få höra om det blir nåt eller inte..... Spännande... : )
Kom hem och ringde husläkarcentrum för att boka tid för min hals, de ska ringa upp igen kl 13:20.
Tills dess ska jag SOVA! Är helt slut i kroppen efter denna lilla ansträngning. Hahahaha. Vad lam jag låter.

Äh, byt kropp med mig i en kvart så skulle ni få ett litet hum. ^^ Hihi.
    

Postat av: Milui

Vad roligt att intervjun gick bra! Hoppas att de snart kommer med positivt besked till dig också! :) Kram

2011-05-16 @ 13:34:55
Postat av: Carro

vad kul att de gick bra :)

2011-05-16 @ 13:48:08
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Lajl

jag vill oxå byta ut min kropp. ska iväg o bollplanka men är så trött så trött så trött att jag knappt orkar gå dem 500-1000meterna, de lixomx värker så trött jag är.. o jag har inte alls lust att sitta där o prata om mej själv. de får räcka nu.. jag är helt förstörd o har inte lust att tänka någonting nu.



men kul att du kom iväg OCH att det kändes bra, go ida!

2011-05-16 @ 15:38:10
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

mmm psykolog. bolla tankar.

ja jag vet exakt hur det är

o INTE ÄR (lathet)



o ja.. likadana speglar förstås

jag har en svart i sovrummet oxå

(som är D:s)

som står som din



fast min hall.. jag vill ju måla byråna vita o spegeln oxå.. förstås. men alla säger att jag ska låta bli.

att det är fint som de är.

men jag vill ju ha viiiiiiiiiiiiiiiiiitt =)

2011-05-16 @ 15:47:40
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: S.

Åh vad roligt :)

2011-05-16 @ 17:28:59
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0