Kom nu Bella, så äter vi frukost!

Sol, sol, härliga sol! Frukost på balkongen idag minsann, det var ett bra tag sen nu.
Nog för att den är inglasad men det är ju faktiskt kallt där när det är kallt ute...
Bella ligger kvar som en hårig ostbåge i soffan och har inte ens försökt bryta sig in
i sovrummet som hon ALLTID gör så fort jag vaknar, och jag har varit uppe i en timme!
Yezuz! Ska nog ta med henne ut på balkongen så hon inte sover bort hela solen.

Idag är det knytkalas på Leo & Viggo's dagis och jag följer traditionsenligt med!
Det kanske inte blir till att sitta utomhus i år, även om det är sol just NU.. och i år
borde vi även lära av alla tidigare års misstag - ta efterrätt samtidigt som maten!!
Det tar ju ALLTID slut! Hahaha.

Frukost, kaffe! Yes. Check.
SAKNAR. (min N).... 5 idag. Ih! ♥
.
Bilder från förra årets dagisfest:

Postat av: Carro

Åh va kul med dagisfest! :D

2011-05-18 @ 13:01:35
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0