Rejected!

A-kassans telefonsvarare:

-"Vi har nu telefonkö och kan därför inte ta emot ditt samtal. Vi ber dig att återkomma senare."

Okej, NÅGON har ju missuppfattat vad en KÖ innebär.
Vet att jag skrivit om detta förut, men det var nog ganska längesedan.
Ursäkta, vi har en kö här som du inte får stå i!!
Jaja, jag får väl ÅTERKOMMA då. ^^


Det har regnat inatt och jag hade balkongdörren pyttepyttelite öppen, vaknade jättesvettig.
Dags att byta ifrån duntäcket, kanske... Jag hade önskat lite mer sol idag! Tänkte ju fläka ut
mig på balkongen och skaffa lite färg! En annan färg än vit, lixom. Och så ska jag ringa lite
ställen, har en lapp här med dagens "to do", bara det att A-kassan inte vill prata med mig
just nu. Oh well. Bea fyller 27 år idag också förresten!! Yaaay, hurrahurrahurrahurra! ♥
Om hon hade haft kvar sin blogg hade jag kunnat länka till den men nääähääärå.

       

Nä, nu blir det frukost och allmänt slappande en liten stund framöver. Zzzz...
Förresten har jag två megablåsor på högerhälen, vet inte riktigt hur jag ska få till
det med skor den närmsta tiden. Yikes. Tack Niklas som skyddade min vänsterhäl
iallafall, med stort snyggt batmanplåster. Hahaha! ♥
 


Postat av: Anonym

sv: Typsnittet heter MisterEarl BT

2011-05-12 @ 13:52:00
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Helen.

haha jag läste först "bella fyller 27 år", tänkte shit va gammal katt. haha.

2011-05-12 @ 17:01:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0