Socker.

Yay, nu funkar det att ansluta via 3 igen! Och vanliga webläsaren funkar också. Tjoho!
Bara för det ska jag fira genom att CENTRERA en bild här! Ooooja, det ska jag! Tadaaaa:

                                     
                       Det blir såklart min ANDRA heta boyfriend Mr Sparrow... Mmmmlalalala.

Har varit hos Elin och repat all night, hon har även hjälpt mig att sy in min fina klänning, min ljusrosa fina korta
balklänning med tyll under you know? (Kanske inte...) Som jag IRONISKT NOG väntade typ 5 år på att kunna
komma i eftersom den var för liten och VIPS så var den för stor. Hahaha. Men nu är den insydd i ryggen, och hon
har även hjälpt mig att sy in en bh som jag ska använda under! Halterneck lixom. Tre bh:ar blev en! Vi tog en som
vi gjorde mindre, och så axelband från en annan, och push-up-gelekuddar från en tredje. Tadaaa! New bra.  



Och jag är hög på socker.
*alla nickar instämmande*
- JA DET ÄR HON.
Meh HALLÅ de hade ju lixom sänkt priset på Lidl's goda fusk-m&m's!!
Jag köpte två påsar. Och cola. HAAAHAHA. Good thinking. Sova inatt? Eh?
(har faktiskt en påse kvaaaar, duuhhh...)

Pratat med min älskling, som är glad, för en grej, och jag är också glad! Yay!
Saknar massor.
Längtar måndag.
Längtar älskling.
Uääähh... : )

Alltså om jag inte tar en tablett inatt så lär det inte bli nån sömn whatsojävlaever.
Jag ska dessutom upp klockan NIO!!! och ringa halsdoktorn. Och få min vilja igenom, helst.
TA HAND OM MIG! Och sen ska jag tvätta klockan 12 till 16. Och sen är det kör, tralala!

Det låter så fånigt med kör. Min kör är inte en fånig kör.
Vi är asballa. Vi är en fucking showgrupp damnit.

 


Postat av: S.

..och ni är svinduktiga!

2011-05-19 @ 07:04:34
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Helen.

har du också haft problem med tre?



typ mitt internet funkade men man kunde int komma ut på någon sida.

2011-05-19 @ 07:16:39
Postat av: Eve

aah..den där rosa klänningen är ju från "skyll-påtyll"-tiden..it`s like aaages ago!

2011-05-19 @ 10:25:25
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0