Stay awake med Cola.

Yay, vad skönt! Är klar med senaste porträttet och är supernöjd! Hoppas jag får lägga upp det här sen,
efter att det givits bort. Tycker det blev jättefint och då vill man ju såklart visa upp det! Bra reklam.. : ) 

Käkade nudlar till lunch/middag, okej, mer middag kanske, och har hällt i mig två glas Cola.
3rd one coming up! Slurk. I neeeeeedz. Pratade med min babe för en stund sen som var på väg till rep,
och jag saknar honom redan skitmyckeeeet! Måååhhhh. Och jag är så TRÖTT! Fast det är väl ganska bra,
och bra att jag inte somnade när jag kom hem som jag trodde. Det kommer nog inte vara några större
svårigheter att somna inatt! Om inte Colan vänder upp&ner på allt förstås.

Tänkte dega framför tv:n ett tag.
Bada? Bada är nice. I ett av-Hanna-och-Mia-avkalkat-badkar.
Weirdos.




                                    
Åhhh, ibland är det skönt att inte ha nåt smink aaaalls! *gnuggar mig i ögonen med hela händerna*
 

Postat av: Eve

Du är ju fortfarande dropdeadjävlagoregous utan smink också! <3 :D

2011-05-04 @ 22:47:27
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Linna

verkligen sött av dom!

du verkar ha s¨mycket fina folk hos dig Ida! ♥ eran gemenskap blir man tårögd av och avis kan jag med säga.



hursom, är jag avis på ditt badrum med ;) ville bara säga det.



Puss på dej

2011-05-05 @ 09:00:38
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Patrik

Gott med Cola, bara för jag läte det så blev jag sugen och var tvungen att köpa en flaska. Fast den här gången blev det Zero.



Jag släppte ett litet mejl i din mejl :) I fall du läser bloggen med än mejlen :)



2011-05-05 @ 22:51:00
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0