Studentbalen @ Ekolsunds slott.

Fy fan! Vilken kväll igår! Vilken natt! Och vilken jävla SJUK JÄVEL jag är just nu!! ^^
Förmiddagen igår var rentav chaos när vi inte kunde komma igång och rodda utan var tvungna att sitta och
VÄNTA i över två timmar på plats eftersom vi inte fått information om var vi skulle stå och spela. MEN.
Själva spelningen vägde ju upp det, om man säger så. Skitroligt! Vi började vid flygeln i varsin klänning och
sjöng lugnare låtar till middagen, och sen på kvällen öste vi på utav bara fan. Och det gjorde studenterna också.

Hade inte de bästa förutsättningarna med min redan trasiga hals, plus förkylning på det och feber och en massa
täppt näsa och lock för öronen och dunkande huvudvärk etc, etc, etc. Men det var fan det roligaste gigget ever.
Kanske kommer lite bilder från kvällen/natten sen, jag har bara bilder från roddning och från vår paus efter middagen.







Efter att vi hade kört till middagen fick vi kaffe & lite dessert (en som blev över och den var supergod!)
och varsitt glas gott vin! Trevligt ^^
 


                        
                        

Herman & Oskar byggde kravallstaket åt oss av några bord, det behövdes!! Vilda studenter lixom! Hahahaha.



Kom hem vid tio-kvart över två ungefär, helt slut! Rösten kvaddad men glad och nöjd. Fick t.o.m bugga lite
med en studentkille, då får man ju vara nöjd! Mest han, såg det ut som, HAHAHA ^^ Det var roligt.
Käkade nudlar i sängen och drack bubblig fruktsoda som Hanna lämnat i kylen, det var inte SÅ skönt för halsen.

Och idag mår jag som ett AS, ärligt talat. Vaknade halv nio och kunde varken andas eller prata, gick upp och
drack te och gick och lade mig igen. Sen gick jag upp kvart i två. Hahaha. Sego. Hanna kom förbi och hämtade
grejer som hon lämnat här igår, då hon festade här med sina tjejkompisar lite. Jag snorar vidare och fortsätter
dricka te, dags för lite nudlar igen tror jag... och GLASS! Jaaaa! *harkel*


 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0