Té & hårdrock.

Har lämnat iväg teckningen och fått höra att jag lyckats fånga personen på bilden riktigt bra,
det gör en väldigt stolt! Även fast jag inte känner personerna som ska få den så önskar man
nästan att man kunde få se deras ansiktsuttryck när de får se den! Det brukar vara halva grejen lixom... ^^

Äh, jag är så nöjd så. Hoppas jag får dela med mig av den här också.

Nu ska jag göra mig iordning för att sticka ner på stan och hänga med lillasyster efter att hon varit och
checkat in sin nya praktikplats där hon ska vara nästa vecka. Yay! Så duktig Hanna... ♥ Ses snart!
 

Postat av: Lexi

Haha, älskar rubriken! Hoppas ni får en mysig dag, mina favorit-systrar!

2011-05-06 @ 14:45:16
URL: http://enmammasblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0