Utan!

Uhm... what did I do? Satte jag mig framför tv:n? Nä. Badade jag? Nä. MEN SUCK. (på svenska...)
Jag har bara suttit här. Skrivit, kikat, lagt in bilder, sms:at med baby, men ingen tv. Inget bad.
Och nu är klockan plenty plenty så det blir nog inget bad. Det blir nog sängdyk immediately.

Med bok. Och med godnatt-telefonsamtal. Men utan armar & ben som håller om en likt en koala,
utan ljud av någon som tuggar i sömnen, utan en varm andning mot ens hud... buäähähäh.
Jag älskar honom så mycket, jag HATAR att vara utan. Lavlavlav. So much lav. 
 
               

Postat av: Emelie

Okey : ) tack! Använder också den primern. Funderar på att testa en mineralfoundation / puder. Känns mer passande till sommaren : )

2011-05-05 @ 07:14:28
URL: http://differentthoughts.blogg.se/
Postat av: Eve

sv: JA eller hur? tyvärr så finns ju inte barnpizzor heller tydligen. BAH!

Jävla stil...undrar om jag ska gå och ligga vid chipshyllan på ica istället. :PO

2011-05-05 @ 10:57:12
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Vejjo

ETT SUPER MARIO-MOLN I BAKGRUNDEN! :D

2011-05-12 @ 02:19:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0