Mjau.

Det har varit världens finaste väder under de här dagarna jag varit hos Niklas!
Tyvärr hade jag världens dundrande huvudvärk i måndags när jag åkte dit som
överlevde tre stora värktabletter, så kvällen blev lugn.. igår käkade vi frukost nere
på hans gård på en filt i solen, det var så jäkla mysigt & lugnt & skönt.. & varmt.. : )

(Däääär nere! *pekar*)


                                    

Sen satt han i studion lite och förberedde för kvällen, och så var vi ute en sväng i det sköna vädret..
Sen blev det pizzamiddag på balkongen, också hur nice som helst! Förutom när jag fick panik för det
kom en envis geting.. huuu...


                                      


Sen kom bandet över, plus lite mer folk, och så spelade vi in "hockeykörer"!
Wooo-ooo-oooah lixom! Det var jättekul och det kommer nog låta skitbra när det blir klart! ;D 
 





...och idag åkte jag hem. Hatar att åka hem! Får sån ångest. Saknar innan jag ens gått därifrån.
Men jag har haft en jättebra kväll ändå, jag "bjöd" Hanna på estetshowen Rock the boat (fick två biljetter dit)
som var jättebra och rolig, och sen gick vi till Torinohejsan och delade på en pizza. Awesome night! ♥

(Pizza två dar i rad.......? Äh. Halv plus halv ju.)




Go Oskar, go Oskar... : ) ♥






Bella tycker att jag är skyldig henne en massa quality time späckat med gos, hon har så rätt. Min lilla sork. ♥
Mjau mjau mjau mjau mjau mjau kurr kurr mjau mjau mjau mjau kurr mjau gnäll.


Postat av: Carro

awh ... de ser mysigt ut, 0ch vilken fin bild på dig o bella.. vilken goskatt :D

2011-05-12 @ 09:48:31
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0