Kalasbilder!

Insåg nyss att jag blivit rätt kass på att lägga in bilder sen jag bytte telefon. Tömde nyss ur ett gäng! Håhåjaja.
Och ikväll har man trotsat regn och gått till Mia och ätit värsta solfikat! Dock inomhus. Glass, maränger, grädde,
jordgubbar, banan, hallon, strössel, sås, you name it, we had it. Och kaffe! Och Viggo var med och såg till att vi
inte hade tråkigt en sekund! Fiiiint.. : )

                        



Viggo & jag ritar och Hanna visar upp Mia's kastrullbotten - vad som händer om man somnar medan man lagar mat!

                                    


                                     Sen ville Viggo bestämt diska! Det fick han ju förstås... : )



                            Hanna, Lina, Mia, och Tina som inte riiiiiktigt ville vara med på kort!




                                              Tack Mia för myskalas och skitmycket glass!




                    Sen gick jag och handlade lite mat... och nu ska jag käka middag! Woop woop!


Postat av: Carro

awh vilken snygg klädsel, och vad kul med alla kalasbilder och andra bilder :)

2011-05-17 @ 23:46:35
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Mia

Snuttiplutten <3

Jag knycker bilderna imorgon ;)

2011-05-18 @ 00:47:38
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0