Utkast: Maj 8, 2011

Lite mycket ogg på sistone, kanske? Så därför kontrar jag med huvudvärk i detta inlägg.
Har nyss stått och samlat ihop två kilo papper som jag ska ha med mig till Soc imorgon. Joy.
Sen kan man ju fråga sig hur lätt det är att redovisa vad man söker för när man inte fått
månadens fakturor ännu? Hmmm. Så jag kör på förra månadens, det lär ju bli ett jäkla liv
om det, eller nåt. Jag orkar ingenting just nu.

Åker till älsklingen imorgon och stannar till på onsdag. Heaven.

Gick upp KLOCKAN SJU imorse och började sjunga gospel i kyrkan klockan 8:45. Zzzz...
Mina mongostämband gillade inte det. Inte jag heller. Sen följde jag med Hanna & familjen
på storhandling @ Willy's och även lite på Lidl, för att sedan totalslockna hemma i sängen
med Bella under armen. Vaknade skithungrig (som jag varit i flera timmar, min mage gjorde
världens Tyrannousarus Rex-kurr i kyrkan som vanligt)
och åt rester, och sen somnade jag
om igen. Sen repade jag med Elin resten av dan, plus lite middag i kvällssolen och en sväng
på Ica Maxi där jag införskaffade mig ett par nya leo-ballerinaskor á 99 pengar. LOVELY.
(...för att seeedan komma hem och upptäcka att man missat en elräkning på 400 spänn så nu
är man pank igen, tjoho! Jag slipper gå barfota iallafall...)


*här försöker jag ladda upp en bild flera gånger men det blir "server error"... sånt är ju... kul....*


                         

Postat av: Mia

Ooo, dom ser ut som mina ballerinaskor som jag fick av mamma förut! :) Fast dom är nog från Din sko tror jag :)

2011-05-11 @ 06:37:17
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0