Var är allt mitt stök?

Åh. Känslan av att komma hem, efter att ha varit borta i några dar.... Känslan av att komma hem, när man
kånkat en fet jävla väska på ryggen, plus handväskan, plus en kasse från Lidl med mjölk och Cola och nudlar
som blev onödigt tung... Känslan av att komma hem till älskade jamisen som stryker sig mot benen innan man
ens hunnit få av sig skorna.... Känslan av att titta upp och se att ens lägenhet blivit VÅLDSTÄDAD medans man
varit borta!! Den var inte alls lika väntad! Herrejääää..... Att lillasyster låg bakom det förstod jag ju såklart men
hon hade även en kompanjon i denna kupp, nämligen Mia. Fan för er, fina fina ni. Tårögd Ida. Upptäcka att det
t.o.m är städat på hyllplanet under soffbordet (där jag typ aldrig städat ever) och även i badrumsskåpet (där jag
inte heller städat typ ever)
- priceless. Jag blir generad ända in to the bone, men samtidigt såklart jättejätteglad.
Det är jättefint hemma. Det kändes skönare än någonsin att komma hem. Jag älskar er! ♥ Tokungar.

Och jag har haft det så fint i Stockholm. I lördags, på valborg, gjorde vi INGET! Vi bara VAR. Så himla härligt.
Vi spelade tv-spel, spelade in lite musik och hade en skitbra kväll. Söndagen typ sammalika action. I måndags
var vi ute iallafall, vi gick på stan och hälsade på Ida i kassan på H&M, jag ville shoppa för mitt presentkort men
det blev inget... N köpte tv-spel som vi har spelat MASSOR! Raving Rabbids, så himla ROLIGT! Sen åkte vi hem
till hans föräldrar + bror och käkade middag och spelade Wii allihopa, skitkul kväll! Första gången jag träffade hans
föräldrar så det kändes väldigt speciellt, och jag tycker jättemycket om dem! : ) Vilken varm och fin familj...
Sen åkte vi hemåt, med en avstickare för att lämna in deklaration, och spelade "nya" spelet, och hade en skitbra
kväll helt enkelt. Lovely. Igår var det tisdag och vi hängde med Ida på kvällen (och innan dess färgade jag N's hår
så numera är han Nick Black, hihihi ^^ ♥ Grrrrgeous.),
spelade tv-spel, drack lite för mycket rödvin, spelade in en
låt ihop, och sjöng Ronja Rövardottersånger trestämmigt. Minst. Helt störd kväll, för att citera Ida med största
möjliga medhåll! Asroligt! Kom i säng JÄTTESENT, typ 5 imorse? Hahaha. Vaknade 7:30 och hade inget saliv, gick
upp och drack, fick typ hålla i mig i väggarna... ehh.. nog om det.. ^^

Det känns tomt att skiljas åt efter att ha varit så nära varandra i flera dagar!
Även fast min hemkomst var oväntat joyful... : ) Fan jag har varit väldigt dålig
med kameran de här dagarna! Let's see om det finns NÅT att bjuda på.... nåja;




                                    

För övrigt måste jag ringa och klaga på min mobil. I fucking hate it.
Inte bara det att jag tycker att den suger, den är nog fan trasig också.

Och så ska jag rita. All night. Porträttbeställning som ska bli klar nu! Yay! : )

 

Postat av: Zäta

Hej! Har bara en fråga. Du är alltid så fint & fräscht sminkad : ) Vad använder du för bas? Asso foundation / puder?



Kram till dig

2011-05-04 @ 19:43:03
URL: http://differentthoughts.blogg.se/
Postat av: Mia

Pusspusspuss <3

2011-05-04 @ 20:11:05
URL: http://miaskriver.spotlife.se
Postat av: Carro

Vad kul att du haft det bra :), och gud vad schysst med en städning.. om dom vill får dom gärna komma hit och städa också ;) Nä men, fan schysst syrra och kompis! :) Ring och klaga på mobilen, tycker du borde få en annan....



kramis

2011-05-04 @ 22:09:59
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0