You better think, think!

Jag sov i ungefär en timme på soffan, sen har jag käkat lunch och står nu med en kaffekopp som jag micrat
en gång. Bara! Hahahaha. Några av er som känner mig vet kanske att jag är SÄMST på att slutföra en kopp
kaffe. Det blir ibland många vändor i micron. LITE för tankspridd, kanske! Älskling mobbar mig för det, han
hinner få i sig ett PAR koppar medan jag jobbar på samma ibland. Hmm.

JAG ÄR FORTFARANDE VÄLDIGT VÄLDIGT VÄLDIGT TRÖTT!!!
Zombie 2011 lixom. Och lite lätt huvudvärk. Vädret? Spänningar?
Jag gissar ja + ja. Fast nu är det sol, men det har regnat och det
är tunga moln utanför. Då får jag allt som oftast huvudvärk. YAY!

Styrelsemöte kl 18:45, showplanering inför 2012!!
(SÅÅÅ pepp men samtidigt så jävla lam. Sjukt great combo.)
The bigger the fucking better. Min ambitionsnivå är HÄR UPPE!
*sträcker upp högerarmen så högt jag kan*





Mer kaffe? En värktablett eller fem?
Kan man styra saker/personer med hjälp av tankekraft?

> > > think think think think think < < <
 

Postat av: Josefine

Vilket påminner mig om att Återsken diskuterades senast jag var i Enköping. Världen är SÅHÄR liten.

:)

2011-05-17 @ 00:50:36
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0