"And you're a very sexy girl..."

Gick upp strax före klockan 16 idag! Hård natt! Hahaha. Plus enooooorm tröttma förstås.
Jag har fått igång mobilen förresten, den som jag i senaste inlägget spydde galla över. Ja inte bokstavligen,
det var inte därför den inte funkade.... ^^ Skönt, den gamla mobilen var jävligt svårhanterad!!

Igår var det My House-tjänst på dagen under Åsa's egna lilla julmarknad, det var miljoner (typ) gäster
och inte en jävla lugn stund! Efter det trodde jag att jag skulle hem och somna - eller rentav somna på
vägen hem, seriously - men efter lite övertalning av lillasyster och lite bra musik på Spotify så intog jag
Axl Rose-skepnad igen och drog iväg för att gå på rockfest för andra helgen i rad! Med start hos Emma,
sen till Motorgår'n i trevlig taxi, senare därifrån i samma trevliga taxi, och slutligen hamnade vi på gamla
älskade favvokrogen Maja (numera Saga Krog) som öppnade igen i helgen efter flera år! Hanna & jag dansade
röven av oss till en kvart innan stängning, sen avrundade vi med varsin 90-gramsburgare på torggrillen.
Fin kväll. Slänger in lite bilder sen, här kommer en tjuvad bild från lillasyster! ♥


 

Postat av: Miko.TaMpEr

You and your sister looks awesome! Most of the people in Sweden have got so great style! <3

2011-11-27 @ 20:26:23
URL: http://witchtaranee.blog.cz

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0