Big fail på kom-ihåg-fronten.

Så fort jag ätit mat så ser det ut som jag är gravid i sjunde månaden. Minst.
Jag är lite missnöjd med just den egenskapen hos mig själv! Men annars är jag mätt & glad... ^^
Syster Åsa var fantastisk på tv ikväll också, det är så roligt att se!

Dagens stora minus går till att jag GLÖMDE min mobilladdare hos Niklas igår!! Upptäckte det igår
kväll - eller rättare sagt INATT typ halv två när jag egentligen borde ha sovit - då vi pratade i telefon
och den pep efter laddning. Letade som en tok i väskan och när han sa att den var kvar hos honom
började jag panikgrina för jag såg lixom framför mig hur vi inte skulle kunna prata i telefon på länge
och inte skriva, och dessutom att jag kommer vara helt onåbar och inte ens komma upp på morgonen
till jobbet eftersom jag nu står utan väckarklocka!! AH!!! Men sen påminde han mig om min gamla mobil
som jag har kvar, som är världens mongo men ändå "fungerar". Det går dock knappt att svara när det
ringer, och man kan inte heller använda knapparna 1, 2 och 0. Bara ibland när man sms:ar, men ABSOLUT
inte när man ska skriva in pinkod - vilken jag då snabbt blev tvungen att byta innan den andra mobilen
dog - och med väldigt väldigt få undantag när man ska slå siffror, ringa alltså. HERREGUD. Han har postat
laddaren åt mig så jag HOPPAS jag får den imorgon, känner mig lite handikappad! Fast är glad att jag inte
står HELT utan mobil iaf...

Nu funderar jag på en dusch, eller faktiskt ett BAD! Är supertrött. Småglor lite på Desperate Housewives
i brist på annat. Ah, damn it, i badkaret ligger ett lakan & en filt som Bella kissat på, de är dock torra men
de luktar ju nasty... i väntan på tvättid lixom... : / SOM JAG FÖR ÖVRIGT MÅSTE BOKA OM eftersom jag
lovat att hoppa in och jobba för en kollega på fredag. Då jag har tvättid. Måh. Styr upp, styr om.
Lika bra att göra det på en gång. Ny tvättid, flytta på kissprylar, göra rent, bada. Inte somna innan.
 

Postat av: Carro

Hoppas laddaren kommer i morgon då, sjukt jobbigt att vara utan..

2011-11-22 @ 21:51:19
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0