Ensåndärvanligtorsdagmedplusmeny.

Jag VISSTE att vi inte skulle hålla tiden, vi blev inte klara med mötet 22:15 som planerat, utan klockan 23... ^^
Jenny körde hem mig så jag var hemma 8 minuter över. Nice. Det har fan blivit skitkallt ute! Burr.

Innan övningen var jag med Mia och fikade på syrrans café, det blev varsin latte och sen delade vi på
tre olika grejer; kolapaj med chokladtäcke, blondie - som en brownie fast med vit choklad, kokos & lime ♥,
och en jordgubbspaj med både vaniljsås och glass... yay! Bästa syster med bästa fikat! Sen var hon himla
rar och sponsrade körfikat som jag skulle vara med och fixa ikväll, med typ 25-27 stycken gigantiska bullar!
Fick med mig en hel kasse frysta bullar som vi tinade i ugnen lagom till fikat, och de blev jättepoppis! Bara
typ 1½ kvar att ta med sig hem igen.... Lovely! : ) Det blev även lite DANS ikväll, fy fan vad bra!! Och så
började vi även med lite JULSÅNGER inför julkonserterna.... det är mycket nu... : ) Plus det där långa mötet.



Och så är det alltid så svårt att varva ner när man väl kommit hem, FASTÄN man är jättetrött. Och så ska vi ha
fest nästa fredag med rocktema, lite kick-off inför vårens show så att säga, och det verkar som att nästan alla
kan komma! Wohoo! Ser fram emot det massor!

Ja, varva ner ja.... uhm... will try. Tur att man inte jobbar imorgon. Men heeela helgen... Zzzz....
Hoppas den går fort, can't wait 'til... you know what!!! HEMKOMST!!!
 

Postat av: Patrik

Gott med fika.... :)

2011-11-10 @ 23:57:07
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro

awh... den där fikan lät himla god :)

2011-11-11 @ 00:32:23
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: johanna

Men daaaamn vad gott!! skicka hit lite? (a)

2011-11-11 @ 08:24:11
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0