>: (

Jävla fittprylar. När jag ÄNTLIGEN fått hem min laddare igen och laddat mobilhelvetet så funkar
den inte. "Offlineläge", står det. Inget funkar. Inte ringa, inte sms:a. Jaha? Och hur får jag den att
komma igång igen då? Jag har tryckt på varenda liten knapp och testat varenda liten inställningsmojäng
som finns i telefonen, men kommer ingenvart, och Tele2's kundstjänst tror bara att man kan ha problem
på VARDAGAR fram till klockan 20, så vad händer nu? Ska jag sitta med djävulstelefonen som inga knappar
funkar på till på måndag?? Eller vill någon förbarma sig över mig innan jag hinner grina ihjäl mig av frustration?!
 
 
 

Postat av: Patrik

Är det ett sådant "flygplansläge" där man bara kan lyssna på musik och använda kameran? Borde vara lätt att koppla ur om man vet hur...Kanske går att googla efter en instruktion?

2011-11-25 @ 23:08:10
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik

Googlade lite åt dig....



Aktivera offlineprofilen

Välj Meny > Inställningar > Profiler > Offline > Aktivera eller Anpassa.



Inaktivera offlineprofilen

Välj en annan profil.

2011-11-25 @ 23:13:33
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Sanna

Hejsan vännen!

Fasen vad irriterande att din mobil krnglar.

Jag har min sonyericsson som du kan få låna om det skulle behövas :)



Att det mmed FK och pengarna löste sig var otroligt skönt! Då kunde jag äntligen pusta ut, 6500 i skuld var hemskt - innan jag förstod att det var en ren miss ifrån dem! (?)



Skyltfönstret jag har fixat är på syssloporten där jag har min sysselsättning och gör smycken och sånt. Det ligger precis mittemot The phone house, kom in och hälsa på och ta en kopp kaffe med mig någon dag vettja! :) kramis!!

2011-11-27 @ 17:14:01
URL: http://rosenknopps.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Kawrtnee,



Tråkigt att se att du har problem med din telefon. Det första man kan göra är att kontakta vår kundservice, våra öppettider är mån-fre 07:00-20:00 och lör-sön 09:00-15:00. Är telefonen köpt i butik kan man också uppsöka dem för att se om det har någon lösning på ditt problem. På vår hemsida http://www.tele2.se/kundservice/support-hardvara.html har vi även telefonnummer till flera telefontillverkare som man kan kontakta.



Om du har några frågor eller funderingar får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-11-28 @ 09:19:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0