Hidden chair & chai tea.

Hujedamej, lixom. Somnade typ halv sex imorse? Sov till klockan halv två. LAME.
Idag ska jag städa, först & främst ge mig på den där ENORMA klädhögen i sovrummet.
Det ÄR en fåtölj där under nånstans, man kan bara inte se den.. än...

         

Blev lite extra galen på den igår när jag lovat att låna ut en tyllkjol till Mia som hon ska ha på
maskerad idag, jag trodde jag visste PRECIS var den var, men sen när jag skulle plocka fram
den - såklart i sista sekund - så hittade jag den inte!! Vände upp&ner på hela den där klädhögen
men sen visade det sig att den bara låg i fel garderob... MÅH. Men det var väl lika bra kanske,
nu känner jag ju lixom att jag MÅSTE ta tag i det där... Kaoset är lixom ännu mer kaosigt än innan.

Fast egentligen känns det som om jag knappt vaknat än, är inte ett DUGG sugen på att städa!
Men ska dra på massa bra hög musik och försöka tvinga mig till det. Måste, måste. VILL! Ja. Vill.
 
*pepp pepp pepp*
 
         
 

Postat av: Miko.TaMpEr

Hej! :3

That's a lot of things on (probably) hidden chair haha :D But I should stay silent, because it looks almost same by me, but I have got a lots of things on the table, and okay, a lots of clothes somewhere too, just not on the place where they should be haha

Anyway.. I like your belt, the 'silver' one, I think that I saw one similiar before few days there, I'll just need to find where it was :'D



Hur mår du? Jag hoppas att allt är okej med dig. Vad gör du? :)

I miss you <3

Hugs & Kisses

Miko

2011-11-11 @ 15:14:31
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: Miko.TaMpEr

But I don't think you want to do it :D Or if it was on me, I would be quite lazy to clean it, because I know when I clean the mess everywhere, few minutes later it's there again so :D But you probably need to do it, and at least you're not bored or something :3

I hope you'll get some energy soon ;)



Varsågod :3 Okay.. I am the only one who have got just one belt like this? I need to buy more haha

I've got just one white belt, like you have the black ones, which I've never had. Oh, so you just have them, and can't wear them :/ So you'll be probably selling them? :/



I am not sure, I think we should clean it, but I don't want to, there is such a big mess, and the table is so small haha. But I really should do it :'D

Tack så mycket. Good luck with your mess to haha ^^

Hugs & Kisses

2011-11-11 @ 15:34:45
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: johanna

oj, haha vart är stolen? O.o



sv: jag skulle mer än gärna ta hennes kropp <3och gärna fjäder/fågeltatueringen också (tredje bilden högst upp..)



det gick kalas, snart är körkortet mitt!

<3

2011-11-11 @ 15:51:50
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0