Na-na-na-naaa, na-na-naaa...

Maria - Don't worry, jag kollade varken blogg eller Facebook innan jag kollade på
programmet på TV4 Play, så du spoilade inget! Visste inget innan så blev faktiskt LITE
förvånad att hon inte vann! Och inte BARA för att jag är en smula partisk... ^^ Hihi.


Kolla finalprogrammet hemifrån syster HÄR, om ni vill! ♥ ♥ ♥



Hade världens bästa showträning ikväll, fylld med svettiga rockkoreografier!! Åhhh! Lycka!
Har ont i kroppen och ännu jävligare lär det vara imorgon, det känns nästan lite surt att
jag ska hoppa in och jobba för en kollega då... men men, det ska väl gå! Lite träningsvärk
har väl ingen dött av? Jo, kanske... Höhö.

Nä, om man skulle ta världens senaste dusch som vanligt och sen försöka komma till ro inom
kort med hjälp av lite sömntabletter? Good plan. Jag ska bara....

 

Postat av: Vickam

Vill bara säga att din syster är så söt :) och sjukt fint bor hon också! Och rooosa.. Gilla! ;)

2011-11-25 @ 01:27:17
URL: http://vicksi.blogg.se/
Postat av: johanna

jag såg! Otroligt söt hon är din syster och jag kommer gärna över på middag!! ;)

2011-11-25 @ 08:11:48
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0