Onsdagskväll.

Storasyster Åsa hälsar att hon syns i tv (Halv åtta hos mig) från måndag 21 november och fram till torsdagen
den 24:e, och torsdagsprogrammet sänds hemifrån henne! Åhh vad spännande! Vad roligt det hade varit om
jag & pojkvännen hade varit där och sjungit... hihi. Men nu måste jag nog se till att komma senare till show-
träningen den torsdagen, vill ju såklart se det direkt på tv och inte på internet i efterhand... Yaaay : ) ♥

Jag har precis varit ute på parkeringen och lånat ut Solsidan säsong 2 till Nattis, som är beräknad att föda barn
imorgon! Sjukt spännande det OCKSÅ! Vi får väl se när bebisen kommer... och om hon har tid att titta på film
när den väl kommit, hihihi. Passade på att klappa lite på magen också, man får nog stå ut med ALLDELES för
mycket magtafsande när man är gravid gissar jag... (Jag frågade iaf först!) ^^

Mjahapp, nu är jag ledig i två dar - förutom övning imorgon då med efterföljande styrelsemöte, är klar typ halv
elva!!
- ska klämma in lite fika och catch-up med fina Mia, och sen fredag vet jag inte riktigt... borde väl styra
upp och städa lite här hemma, eftersom jag jobbar lördag & söndag och sen så kommer en viss pojkvän hem
från en viss turné och så kommer han hiiiiit!!! Åh, jag längtar ihjäl mig! Faaaan! : D

Och Bella var ju typ världens mysigaste för en stund sedan, hon satt nedanför stolen här där jag sitter (barstol
vid matbordet, datorn står här)
och bara jamade och tittade längtande på mig. Jam jam jam jam. Så jag lyfte
upp henne, för hon har varit extra kelsjuk på sistone, och det var precis vad hon ville verkade det som! Hon låg
på min axel och spann, sen kurade hon ihop sig och tryckte in sitt lilla älsklingshuvud under min haka. Och låg så
i TIO minuter. Älskade älskade lilla katt. Du är fan det finaste som finns.

Kvällen verkar bli som följer; tv, middagsrester, BADA BADKAR, mysa katten. Mmm.
 


                                     

Och äntligen har LILLASYSTER bloggat lite igen!! Hurraaa! Och en liten liten bild på deras HUS som de flyttar
in i den 2:a januari! Åh vad skönt att hon äntligen skrivit ut det på internet, så kan jag OCKSÅ! ♥

Postat av: Carro

Kul! Måste också se din systeryster på tv ju :)



Awh, bella.. vilken sötnos!

2011-11-09 @ 20:46:25
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: S.

Åh! Den veckan håller jag på Åsa :D Jag och tobbe har alltid en liten tävling och gissar vem som vinner.

2011-11-10 @ 08:19:29
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0