Rock n' r-All in! ^^

"Hejje! När vare din syster skulle vara med i 'Halv 8 hos mig'? :)"

svar: Jag vet faktiskt inte exakt! Någon gång nu i November tror jag.
Tror inte hon vet själv ännu. Men så fort jag vet så lovar jag att skriva ut det här!
Jäklar att det är en torsdag när det är hemma hos henne, får nog komma senare till
showträningen den veckan tror jag! En sån grej MÅSTE man ju bara se på en gång!



Idag har jag jobbat mellan 10:50 och 17:15.. och vilken seeeg daaag det var då!
Imorse kändes jag nästan LITE bakis men jag drack ju inte alls mycket (varför fick jag
en jävla Bacardi Razz-shot ur en LIMEFRUKT, Hanna??)
men jag var väl mest trött och
sömntablettsbakis, I guess... och så har jag haft SJUKT ont i ryggen hela dan, och det
vet jag PRECIS varför jag har. Kan vara vårt vilda dansande till bl.a. E-type på krogen...
...och kanske långdansen/linedance:n hemma hos Emma.. ehumm... Haha! Men det var
fan en riktigt kul kväll iallafall. Det blev inte alls speciellt sent, jag var hemma kvart i ett!

Här kommer några suddiga bilder från kvällen!




       . . . "Jag har snopp ikväll, om den skulle trilla ut får ni jättegärna peta in den igen!" / Mia . . .










Postat av: Anonym

V.47 sänder de från Enköping om jag inte minns helt fel! :)

2011-11-06 @ 19:42:52
Postat av: johanna

hahaha grym lapp ^^

2011-11-06 @ 21:03:21
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Carro

awh kul med party, och du är lika snygg as always! :) vilken snygg handstil tjejen med festen hade :) :P

2011-11-06 @ 21:08:30
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: mia

haha, den trillade aldrig ur snygging! tack för igår, pöss<3

2011-11-06 @ 22:15:36
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Halloj Snorpan ;)



Yepp, måndag 21 november- torsd 24/11 kommer jag att vara med på Halv åtta hos mig :)

Min egen dag blir på torsdagen, alltså finalen är hemma hos mig. Då vet jag när jag ska packa väskan och dra några dagar alltså.......

Huga.

2011-11-08 @ 22:22:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0