Torsdagsvärk.

Hemma... med ont i huvudet, ont i käken, ja runt hela huvudet & ansiktet, kan vi säga!
Och jaaa, jag deppar p.g.a min hals också. Men det var kul att komma iväg och sjunga
lite ändå, framförallt att träffa folk... och drömma sig bort till april/maj... : )

Imorgon är jag ledig innan jag jobbar all weekend.. Hanna tror hon ska komma in och lägga
sig på min soffa efter att hon lämnat kidsen på dagis, vid NIO! Vi får väl se om hon gör det...
...och om hon kan låta bli att väcka mig. Haha! Hon har ju egen nyckel. Undrar vad dagen bjuder
på sen. MÅSTE köpa kattsand. Har ett pinsamt tunt lager i lådan nu. *skrap skrap*

Mjaha. Middag? Åt dagens första och enda mål mat vid halv sex ikväll. Bra jobbat.
Kanske inte JÄTTEKONSTIGT att jag har ont i huvudet. En kopp kaffe kanske man
inte klarar sig på ett helt dygn...





Postat av: S.

Fina stövlar! är det lättare att gå i tjocka klackar än tunnare? :P

2011-11-04 @ 08:16:54
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0