The king.

Det var tre jävligt dyra minuter i telefon det! Fan, om bara tiden kunde gå lite fortare.... ^^
http://kawrtnee.blogg.se/vi

Jahapp, jag som skulle duscha? Hur blev det med det egentligen?
Och jag som hellre duschar på kvällen/natten än på morgonen...
Frågan är om man skulle göra en fuling och duscha nu ändå, trots tiden.
Tror inte det stör grannarna så mycket, det är ju inte lyhört alls i det här huset.
Jag kommer säkert bara dega imorgon bitti ändååå och inte HINNA duscha.
Imorgon ska jag nämligen träffa min bästa BEA! Och vi ses ju, typ, aldrig,
så vi har ju en del att ta igen... varsin ny pojkvän och sådär. Haha!

Alltså. Förresten. Kollade på EMA ikväll på MTV, och höjdpunkternas höjdpunkt var ju
le grande finale, SOM FAN, då Queen (!) spelade, och så tänkte man ba "Jaha, vem ska kunna
sjunga nu då och mäta sig med Mr Mercury?"
- och tamefan. ADAM LAMBERT. Min gay boyfriend
number one!!! Fan, han är ju heeelt magisk. Jag satt och gapade i flera minuter och tårarna rann
och det var så jävla bra. Bästa bästa Adam!!! Fatta vilken ära, att få sjunga med Queen!! Och när jag
läste efteråt på Google så såg jag att de började planera det redan 2009, I had noooo clue. Har inte
sett något med dem ihop förrän nu. Fan är det nån som ska, så är det ju fan han. Heeelt otroligt!!!
Mmmmm. Det är ju förresten nästan precis ett år sedan jag såg honom live i Stockholm, den 9/11
var det om jag inte minns fel. Sjukt bra. Det måste ju definitivt göras om! 

                   
              ♦  Klicka på bilden för att komma till hans hemsida, woop woop!
 

Jahapp... sova... eller duscha?
 




                                                   
 

Postat av: kaffehörnan

Vad fin du är, ska kika på hemsidan

kram

2011-11-07 @ 16:02:20
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: agnes

Om man skulle vilja ha lösenordet/ett användarnamn för att kunna läsa alla inlägg, hur går man tillväga då? Eller är det bara vissa som får det?`Har läst din blogg länge nämligen men jag har aldrig frågat förrän nu! :)

/Agnes

2011-11-10 @ 00:53:19
URL: http://agneslantz.blogspot,com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0