Birthday / tattoo day / awesome day!

Nu så! Nu är jag hemma igen. Har tömt ur mobilen på de bilder som tagits idag,
ja inte bara idag förresten utan hela helgen såklart! Men de flesta hamnar nog i den andra bloggen.
Men tatueringsbilderna vill jag såklart ladda upp även här! Står här med plasten på men ska ta av den
senare och fota tänkte jag. Fan vad bra det gick idag! Jag hade förväntat mig lite värre faktiskt, så jag
är glad.. hihi. Men på vissa väl valda ställen, som t.ex. ruskigt-nära-armhålan, både på fram- och baksidan,
gjorde det vähähähäääldigt ont! Men vad gör man, jo man försöker kväva både ett skratt och ett skrik, typ,
och bara kör på. Awesome! "Faaaaan", var väl typ det värsta jag gav ifrån mig. EN gång. I'm impressed.. ; )




                       En liten paus, kisspaus, lite choklad, lite "kolla läget", lite "fota läget".... : )

                         
                         

Lånebilder från Mike på Zoi Tattoo:


           (haha, nej jag är INTE hos tandläkaren, det är teckningen som hon lagt på mig...) ^^


                                                         Superduktiga Ellen....

Längtar såååå mycket tills nästa sittning!! Trots smärtan! : )
Vi körde i lite drygt tre timmar och jag mådde jättebra, efteråt kände jag mig dock lite svag... och hungrig!
Det blev lite hamburgare på det, och sen åkte jag med åttatåget hem. Skönt att komma hem, å lite tråkigt... ^^


                                    





Nä fan nu ska jag in och ta av plasten!! Fotar lite mer sen! ♥
 

Postat av: Miko.TaMpEr

I really like your tattoo. Maybe it's not finished, but it looks perfect :) Ellen from Zoi Tattoo Stockholm is really talented woman :)

2011-10-18 @ 23:17:07
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: johanna

Men daaamn vad snygg! den kommer bli tokfin när den är färdig ju!

2011-10-19 @ 09:23:55
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: S.

Ser jättefint ut!

2011-10-19 @ 11:42:12
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Looking good! HOs Zoi gjorde jag min andra, när hon fortfarande var verksam i Trelleborg.

2011-10-21 @ 22:13:45
URL: http://wherethedevilsingstheblues.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0