Bra planering som vanligt?

Och så tänkte jag att jag skulle hinna ut medan solen sken... HAHA.
Tänkte inte på att solen skulle försvinna en timme tidigare, heller.
Det är kolsvart ute och har varit det ett tag nu. Uhu, vilken miss.... ^^

Aja, first stop - Leklust. Sen Växtriket. Sen Alina Systems om jag känner för det.
Det är ju ingen idé att gå in och försöka "sälja sig" om man inte har ork, lixom.
Då känns det nog inte så lockande... But I'll try... vissa är bättre på sånt här än andra!


                                    

 

Postat av: johanna

en snygging som du kan ju inte ha några problem att "sälja sig"



hahahah låter heeelt fel I know! ;) men du hajjar nog vad jag menar ^^

2011-11-01 @ 09:44:38
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0