Det kunde man ju tro.

Jaaa, jag orkade laga maaat! Hurraaaa! (Wow, vilken uppståndelse!)
Det blev thaimat, med kyckling och grönsaker i rödcurry & kokosmjölk, och så jasminris till det.
Thank you syster Annie som försett mig med mat... ♥

Sitter och halvkollar på Body of proof. I brist på annat lixom. Comedy central brukar ju vara en
vanlig tillflyktsort för mig, men just nu visas deras (och världens!) sämsta program - Tosh.O!
Sååå jävla dåligt. Pinsamt dåligt. Kan inte ens ha det på i bakgrunden, det är sååå dåligt.

Just nu är jag inne i en period då jag typ vill tröstäta hela tiden, men HUR bra mår man av det lixom?
Tycker visserligen inte att jag är någon överätare direkt men man får ju se upp... och då blir man ju
nästan lite GLAD att man inte har några pengar, så man inte KAN köpa en massa junk.... Fast nä, det
är inte så mycket glädje i det just nu... räkningarna hade ju varit kul att kunna betala? Och jag som
trodde ekonomin skulle bli bättre när jag fick ett jobb?


Ha. Ha. Ha. Ha.
 
How ironic.
 
 

Postat av: Miko.TaMpEr

I think tha time will flies at the time when they wouldn't be in Sweden too haha

I am sure I'll have, almost after one year I'll see them again <3 I miss them ._. I hope you'll can see them one day ♥ :)



Oh, okay haha :3 I always check my blog when there isn't any comments and when there are some I am not checking my blog so it ends up.. how it ends haha



I think the same as you.. I am tired too, but I don't know of what, when I woke up at 11am. Oh so have fun while watching Sex and the city! I've never watched this serial, but I think I could start with it.. Wow, so have fun on the rehearsal, and in Stockholm! ♥ You're going to visit N.? Sorry that wasn't probably good question, you don't need to answer :)

Oh no, I have got fall holidays which officialy started to me yesterday but on Monday I felt sick and at night we went to Kladno and yesterday I was on the consultations in Prague so I have got longer holidays :) I don't know what I'll do tomorrow.. I guess I could finally start learning Swedish more and more, to know some sentences for the concert too haha



God natt och trevliga drömmar ♥

Hugs & Kisses

2011-10-26 @ 22:58:25
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: S.

Jag är komiskt nog också inne i en sån period och det är inte roligt! Men nu får det bli ändring på det, känner jag.

2011-10-27 @ 08:32:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0