Hem till katten idag!

http://kawrtnee.blogg.se/vi/2011/october/tid.html

De åkte imorse och det känns tomt reeedaaaan! Uhu.
Hade jag åkt hem igår kväll hade jag kunnat medverka på "gospelkonserten" idag,
men att få en natt till och hinna säga hejdå betydde tusen gånger mer. Än allt.

Kollar tåg hem, och ska vara världens-bästa-flickvän och diska undan lite här.
Sen hem till min kära katt, I bet she misses me! Eller så har hon det helt sjukt
bra där hemma och bara sover, äter och bajsar. Ostört. Och får sova i SÄNGEN
på nätterna, det får hon ju inte när jag sover där. Tyvärr. För när vi sover där
tillsammans så ska hon bara klättra runt och hålla på, och jag som redan sover
sämst i världen, får då inte sova ALLS. Så, ingen Bella i sängen med mig...
Bara på morgnarna, då kan vi ligga och mysa. En stor varm kattkorv som ligger
i armhålan på en, sträcker på sig, och håller om en. Spinner som en gräsklippare
och klöser en lite kärleksfullt sådär. Åh min lilla liten. Kommer hem snart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0