Join if you can! + Midsommar 2009!

Nu är jag i Estocolmo och har det braaaa! Så jag skriver lite HÄR också!

Tömde nyss ur mina kamera som min karl ska ta med på turné, och de bilderna som fanns på
minneskortet har jag inte sett på JÄTTELÄNGE! För jag har tappat bort min sladd!! Tur att han
hade en likadan. De var från midsommarafton 2009, så det var ju ett litet tag sen... hihihi.

Kolla vilka sötnosar lixom!




Mwahahaha! Godiständer... ^^
.
.
.


Postat av: Lajl

Men eller hur, man blir ju lite glatt övveraskad av sånt där "att hitta", "att minnas", samtidigt som man blir lite irriterad att man glömt bort. Men sladden? Måste du ha sån? Jag sätter alltid in minneskortet i datorn, pallar inte klydda med sladd.

2011-10-28 @ 21:32:02
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

Framme på hårddisken nånstans. Jag hade det i närheten där man sätter in skivor. Jag tror att pappa har det i närheten man sätter i usb-sladdar. Leta leta leta :)

2011-10-29 @ 07:13:52
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Åsa

Maaaaaa !!! Godiständer ! I löööv ;)

Ha ha ha, vilka mongo-systrar !

2011-11-03 @ 22:32:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0