Kattpresenter & tända ljus.

Jag är hemma och allt är som det brukar, fast ändå inte. Uäh.
Det känns i hela kroppen på nåt sätt. Att vi inte kommer ses på ett tag.

Hemma hade Bella lämnat en kräka i soffan som present, fast den var rätt liten.
Så nu är den bortstädad... och jag har tänt en massa ljus... på tal om det, så hade
det gått en propp medan jag var borta, så det gick inte att tända i badrummet
eller i hallen. Stackars Bella har fått famla i MÖRKRET när hon skulle kissa! Hihihi. Hmm.

Fast vet ju såklart inte när den gick. Kanske var IDAG. Det verkar ha varit lite stormigt ute,
vid perrongen och nedanför under tunneln så låg det hundratals tidningar som hade blåst dit,
verkade det som. Jag har iallafall inte upplevt någon storm, i Sthlm har det varit lugnt... 

          
          

...fast lite stormigt i hjärtat, är det nog ändå. Men bara lite. Tiden går fort, right? : )
 

Postat av: johanna

de veckor han är borta kommer susa fram! Snart är han hemma igen :)

2011-10-30 @ 19:47:22
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0