Löhöhöhördag!

Inte nog med att det är lördag och jag jobbade, det var FULLT med folk och vi sålde hurjävlamycketsomhelst,
och på min lilla halvtimmeslunch (har ju vanligtvis en timme) passade jag på att, efter uppvärmning, tappa ut
HELA min matlåda på golvet så det var spagetti & korvstroganoff ÖVERALLT. Då höll jag fan på att börja grina.
Städade i tio minuter. En kvarts lunch kvar, ingen mat. Hann bara till kassan för att springa iväg och köpa nåt på
Statoil, men fick stanna kvar och fortsätta jobba eftersom det var kö kö kö. SEN när det lugnat ner sig igen fick
jag göra lunchförsök nummer två, sprang och köpte världens minsta fralla, VM i vitt bröd, med ost & skinka.
Stress stress, ät ät. Fick sticka och växla pengar till kassan också.
Usch vilken dag. Otroligt att den gick så bra som den gjorde ändå.

Jag har typ ingen syn kvar. I hate this.

Var på Ica och handlade efter jobbet, har sallad i kylen sen igår, så jag köpte två grillade kycklingklubbor.
Bra att det fanns, för det finns INGEN ork till att göra middag. Imorgon jobbar jag igen. 11-17.
Så trött, så trött, så trött. Byta om till myskläder och sitta i soffan som Zombie 2011? Det ska jag göra.

 

Postat av: S.

Usch vilken dag! såna dagar gillas inte. Hoppas morgondagen blir lugnare då..

2011-10-08 @ 20:04:09
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: johanna

ogilla! men tänk på alla pengar du tjänar! ;) kram

2011-10-08 @ 22:14:57
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0