My day off.

Har tvättid nu och har SÅ MYCKET att tvätta eftersom jag lyckats missa mina två senaste tider,
då jag haft andra saker för mig. Och SJÄLVKLART så är en maskin av två trasig! Då får man prioritera.
Vad man behöver mest. För nu hinner jag bara tvätta två maskiner istället för fyra. Såååå jäääävla typiskt.

Gruff.

Och här kommer värsta förkylningen igen! Faaaan!
*snor snor*
 
Vill egentligen sova hela dan. Men måste tvätta, sen showträning! 
Fast hur ska jag kunna sjunga med den HÄR rösten?
  

Postat av: Miko.TaMpEr

I hope in the same as you do. It will be better soon for sure ♥ Then you'll feel great again.



Yesterday I watched the videos from concert in Prague, and I was preparing for the concerts in Berlin and Prague :D And.. I played also Miracle, and it stuked in my head. I simply love this part of the song, I don't know why, it have got something in it or how I could say it :)

Me too :)



Hugs & Kisses! ♥

2011-10-13 @ 13:14:46
URL: http://witchtaranee.blog.cz
Postat av: johanna

Men tvätta och vila idag vännen! Sjung inte på träningen ikväll, du kan ju vara med och titta och så..men försök vila dig! :)

2011-10-13 @ 15:22:26
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0