My house, my rules...?

Idag sov jag till klockan 12:56. Det var SKÖNT. Ville inte ens gå upp då, det var alldeles grååått och mööörkt
och trååååkigt väder ute. Men hade bestämt att ta mig ner på stan och köpa linsvätska och hänga med Laura.
Vid halv tre / tre hämtade hon mig och så tog vi en liten runda. Hon köpte halsduk och betalade min linsvätska
(tjoho, nu behöver jag inte oroa mig för att behöva sova med linserna när den tar slut!) och sen var vi på bibblan
en sväng. De har tydligen en mediejukebox där, där man kan ladda in ljudböcker i sin mp3 / iPod, for free såklart,
hur bra grej som helst! Ska ta med mig min usb-sladd nästa gång och ladda in lite Martina Haag inför alla dessa
jäkla tågresor! Bra bibblan, we like! : )

Sen stack hon hem och jag gick och postade brev, tog en sväng till Magnifik för att få tag på annonsansvarig men
ska återkomma på torsdag... sen gick jag upp till syrrans fik och sa hej, och det slutade med att jag blev kvar där
och hon hann sätta sig och fika med mig! Mys! Och så blev jag kvar där till efter stängning.



Sen gick jag hem i mörkret. Burr! Nu måste jag laga mat fastän jag inte är ett UNS hungrig, men jag måste ju
ladda upp med "matlådor" inför imorgon & onsdag. Så jag har nåt att värma på när jag kommer hem och ska 
käka lunch lixom. Förresten ska det komma nåt folk och greja med ventilationen här imorgon och de skickade
ut världens konstigaste & dumt formulerade brev (som jag lyckades tappa bort igår kväll), de har även tagit bort
lappen från trapphuset så nu har jag inget nummer att nå dem på med mina frågor. Och berätta att den enda
chansen att de kommer in i min lägenhet (eftersom de inte verkar ha huvudnyckel) är att de kommer på min
lunch och stör - men nu kan jag ju inte boka tid... GREAT. Blir helt stressad av att bara tänka på det. Ska vi slå
vad om att de kommer 7:30 imorgon och börjar plinga på? Då är jag inte vaken och tänker inte vara det heller!!
Ska fan skruva ner ringklockan eller nåt... Måhhh...
 


My head hurts.... hur onödigt är inte DET?
 


Postat av: Carro

vi typ åkte runt lite bara.. mattias har fått för sig att enköping @ landet kanske vore ett ställe att bo på... ja utanför enköping, på landet, då alltså :)

2011-10-24 @ 20:06:48
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

tack för din kommentar :) ska fixa o lägga in bilder på den där låsta bloggen, ger dig inlogget sen :)

2011-10-24 @ 21:02:27
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: S.

Minns inte ens hur det känns att sova längre än 10 på morgonen :P Skulle vilja sova så länge nån gång.. måh.

2011-10-24 @ 21:15:11
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Nadja

Guuuuu va fint o mysigt det är på din systers fik! :)

2011-10-25 @ 11:57:35
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0