Sååå laaaam onsdag.

Jag är så himla trött idag! Fast det kanske inte är så konstigt med tanke på all den fysiska utmattning
som följde efter tatueringen igår, plus av att åka hem... Anyhow, lätt bästa födelsedagen! ; )
Idag har jag jobbat och imorgon likaså, så jag kommer lite senare till showträningen. Det blir en lång
dag, på jobbet vid 11 och sen direkt till kören och sen är man hemma igen vid 22. Blir inte middag förrän
efter det, så det gäller att käka ordentligt med lunch. Fast jag brukar må illa när jag är hemma och käkar
lunch, då vill man inte käka mycket alls! I hate that. Samma sak mornar innan jobb. Frukost-illamående.
Or it's just all this frikkin' anxiety...

Mjahapp. Sjukt kass ekonomi just nu, jag var och handlade potatis och morötter (billigt!) och ska försöka
svänga ihop världens största - hoppas jag - köttgryta som jag hoppas räcker LÄNGE! Den ska väl tillagas
i ungefär hundra år eller nåt lite mindre överdrivet, så jag borde sätta igång snart. Men jag är så jävla SEG.

Och armen mår bra men jag glömde köpa salva. GREAT. När ska jag hinna göra det nu då? Ta tid från min lunch
och köpa Helosan på Ica om de har det? Gå dit INNAN jobbet? HAHAHAHA. Never gonna happen. Klarar mig iaf
till imorgon och KANSKE fredag på det jag har hemma, men måste ju ha en ny sen. Damndamndamn. Allra helst
Bepanthen från Apoteket. Nån som vill köpa det åt mig till imorgon kväll? Please? ^^



Arga snickaren på tv men jag orkar knappt kolla för jag är så jävla lam. Lycka till med maten, Ida!


 
                        
 

Postat av: Patrik

Lycka till med maten Ida :) Köttgryta låter gott, det borde nog jag göra någon dag... behöver lite variation i kosten.



2011-10-19 @ 21:29:44
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: johanna

men helosan rekommenderas väl inte..?

jag har tatueringssalva hemma, från min senaste, ska jag skicka den? :)

2011-10-20 @ 09:26:37
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Lajl

sv: ja jag överraskade verkligen mej själv oxå. Men usch vilken start på dagen. jag hade lixom inte rullat ner mina rullgardiner o så vaknade jag när de fortfarande var mörkt men solen var på väg upp. värsta röda soluppgången som jag direkt tänkte fota med min mobil.. men så ser jag på mobilklockan att kl nästan är halv 8... gaaah vilken panik. på med kläderna o ner i trappan (fortfarande inte helt påklädd) o så står där lixom en målare.. snygg vad jag hinner se.. så jag irrarbort mej själv. går ut genom fel dörr o kommer på det o får gå tillbaka igen.. hahah om han märkte mej så var det nog för att jag säkerligen va alldeles förvirrad. menmen. de fixade ju sej tillslut. =)



bilderna är tagen med min i-phone som jag fortfarande inte är riktigt vän med.. haha fast nu har jag laddat ner en bättre kamera.. så nu är vi lite mer vänner. tror jag. hah =)

2011-10-20 @ 11:53:12
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

kan illamåendet kanske bero på stress? om du nu går hem för att ha lunch så tar ju de en del av tiden av själva rasten. varför inte äta där lilla söta ida? mat måste man ju ha för att orka.

2011-10-20 @ 11:56:53
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

o lite frukt eller liknande kan man ju äta var o när som. själv är jag allergisk mot de mesta fruktrorterna.. men banan kan jag käka.. o de kan man ju alltid ha i väskan eller nåt. så att inte blodsockert sjunker helt.

2011-10-20 @ 11:58:30
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Linna

hoppas det ordnar sig med salvan :)



aha jag fattade det som tt du ritat den men såg sen att det var skiss. men med tanke på hur fint du ritar på det jag sett så tvivlar jag inte på att den varit stunning om du hade gjort hela alltet! :) så det så! ;)



kram på dig

2011-10-20 @ 13:42:06
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: vart har du stjärnorna?? :)

den kommer ju bli toksnygg när den är färdig! :)



btw.. har någon vad plan på att du kanske ska få skissa upp min nästa tattoo.. om du vill och har tid såklart! :)

2011-10-20 @ 16:13:57
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0