Sugar points

Wow, tack "Emelie" för din ursöta kommentar! Made me really happy! : D 


Har jobbat idag mellan 10 & 18 och det kändes som om dan aaaaaaldrig skulle ta slut.
Så kände jag igår också men den här dagen verkade fan dubbelt så lång. Plenty of folk,
plenty of försäljning, men sen så stämde dagsavslutet i kassan och vi hurrade lite. Yay!

Måste röja upp (som fan!) här hemma eftersom syster plus familj - I guess - tittar förbi på lite kaffe imorgon
efter jobbet. Men jag är inte ALLS på städhumör! Jag är på ligga-i-soffan-och-knappt-vara-vaken-humör!!
Men om jag inte gör det nu blir det ju inte gjort alls. Så jävla mycket disk. Skulle fan hellre SLÄNGA skiten
och köpa nytt! But since I don't have any money now så skulle det bli lite svårt att laga mat & äta framöver...

Meeeen, nog om det. Ska dricka min fuskcola från Lidl och försöka samla på mig sockerpoäng.
Förhoppnigsvis med lite medföljande extreeeem pigghet! Oja!
 


Just det, här är mina nya snygga öronmuffar! Bara för att jag köpte dem igår så var det tolv plusgrader idag. 

                

Postat av: Charlotte

Sv: Har en i gömmorna någon stans.



Öronmuffar hade jag som liten, men tycket aldrig riktigt att de satt kvar. Får nog bli pannband i år, min SVEA mössa är helt utmobbad av sambon.

2011-10-22 @ 20:23:20
URL: http://wherethedevilsingstheblues.blogg.se/
Postat av: johanna

haha nej vad söta! :) Jag har ett par leopardmönstrade! :D

2011-10-22 @ 21:50:02
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0