Fredagsmys.




Värsta fina dagen idag! Solsken och fina löv överallt. Ett tag var det så varmt så jag fick TA AV MIG
TUMVANTARNA (wow)! Var på Apoteket och köpte salva till tatueringen, hade HOPPATS att den fanns i
mindre förpackning också but it didn't. Så det gick inte att vara ekonomisk just då. Istället körde jag &
lillasyster en väldigt ekonomisk "skriv-upp-det-på-mig"-fika hos syrran! Där var det fullt ös och vi satte
oss vid "personalbordet" och fikade gott kaffe, snickerskaka och key lime pie.. Mmmm... ♥



"Vi vill ha mer grädde!" sa Hanna, och det fick vi. Tack Anne! ; )

Sen var vi på H&M och hängde vid vantarna och skorna och gav personalen en massa larm som låg överallt 
i två delar. Man kunde ju nästan tro att det var vi som plockade bort dem, men det råkade vara såna överallt
där vi var, bara... hehe. Sen skiljdes vi åt efter att Hanna handlat fredagsmys på Supermarket, och jag tog en
sväng förbi Willy's på vägen hem för att fylla på med pålägg, havregryn, kattmat och.... cola från Lidl.
Deras Freeway-cola är det bästa substitutet för riktig Cola som finns! Och så blir det 9 spänn (inkl pant) för två
liter istället för typ 20 spänn... så nu är mitt fredagsmys safe:at! : D   

....och nu är det jobb hela helgen som gäller. Och jag får faktiskt gnälla lite över det, *gnäll gnäll*, med mina
NOLL procents ob. Okay? Okay. 
 
             

Nu; middagsrester och fixa matlåda. Fredagsmyyyys! Nåja, inte så länge iaf... ^^
OH! Förresten köpte jag nya vita öronmuffar på H&M för en rabattcheck. Fick t.o.m en tia tillbaka,
vilket betyder att det var H&M som sponsrade min fredagscola. THANK YOU. Mina öronmuffar är så söta!
Har redan ett par svarta och ett par rosa leopard, och jag HADE ett par vita och ganska håriga för ett par
år sedan som försvann! Är fortfarande ledsen över det men nu får de här ersätta dem... typ.

Slänger upp en bild sen. Haha, måste ju! ; D 
 
 

Postat av: Ida

Finns det inte Helosan i mataffären nuförtiden?

2011-10-21 @ 20:47:04
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/
Postat av: Carro

vilka fina bilder på dig, jag har också liknande rosett - finaste hårspänne får man leta efter :))



åh. laxmacka... din lät god, måste prova :) och min var god, även om jag inte gjorde den själv just idag :P

2011-10-21 @ 21:38:14
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det här kommer låta så löjligt, men aja...

Jag har läst din blogg ett tag nu, hamnade på den av en slump och känner dig inte alls, men måste bara säga hur himla himla fin du är. Liksom verkligen. Blir lite arg på dig nästan.

2011-10-22 @ 01:18:14
Postat av: johanna

Snällt av HM att sponsra fredagscolan ;)



men den där key lime pajen såg ju inte lite god ut!!

2011-10-22 @ 09:23:48
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: kaffehörnan

Du är alltid fin på bild på dig,då får du fler sponsorer. Ha de grejt

2011-10-22 @ 16:50:17
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Caroline

Jobbar du inom handeln? Hur kan du ha noll OB på en helg då??

2011-10-22 @ 19:27:54
Postat av: Ida

Caroline - I know.... eller rättare sagt, I DON'T KNOW. Det känns inte så pepp.

2011-10-22 @ 19:43:59
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Mejlin

Jag bara älskar ditt stora, fluffiga hår! Du måste berätta hur du gör för att få till sån volym :)

2011-10-25 @ 15:06:52
Postat av: Caroline

Oavsett vad du har för anställning så ska du ha OB efter kl 12 på lördagar...100%. Söndagen är hela 100 %. Styr upp det där! Eller byt jobb :)

2011-10-25 @ 22:12:05
Postat av: Ida

Caroline! Ja jag läste det häromdan. Vi är inte anslutna till handel och jag är inte med i facket och har inte heller råd att BLI det. Vi har öppet årets ALLA dagar, inga röda dagar eller stängda dagar här inte, jag ska alltså jobba JULAFTON och JULDAGEN heeeelt utan OB. Gissa om jag är pepp. Nej, jag vill typ gråta. Lixom.



(och jag som annars trivs så bra......) : /

2011-10-25 @ 22:14:59
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0