Vill inte bara vara neggo!

Idag gick jag upp typ lika sent som alla andra dagar lately. Fast ändå INNAN ett! 5 minuter i, HAHA! ; P
Känner lixom att jag är så sjukt trött att jag bara MÅSTE sova vidare, och sen blandat med hopplöshetskänslor
som inte VILL gå upp bara för att jag kommer vara fylld av saknad när jag väl är uppe. Har nyss käkat brunch,
två minibaguetter från ugnen med skinka & tomat, och lite yoghurt. Det bara MÅSTE bli kaffe på det här känner
jag, även fast jag inte vet om kaffe har någon vidare effekt på mig. Å jag lär ju inte börja dricka svart direkt... ^^
 
Idag är det måndag och för de flesta innebär det vardag & arbetsvecka, men min vardag börjar imorgon.
Ska ändå ta tag i lite viktiga grejor, som att gå runt till ett par företag och försöka få spons innan showen,
de jag ska till ligger ändå här i närheten... Fast jag blir alltid så himla opepp när jag ska iväg på sånt, det är
så himla svårt att göra det själv tycker jag! Att bara komma IVÄG lixom. Det brukar vara lättare om man styr
upp en fika med nån, och sen betar man av lite företag på samma gång lixom... Oh well....

Nej, fan, jag känner mig inte tillräckligt positiv för att orka blogga. Hahaha. Uhh.
Vill inte bara vara neggo framöver! Nu blir det kaffe & "Äntligen hemma" på tv.
Och lite Hus&Hemtidning på en gång kanske... jag är inte omöjlig... fniss fniss.

  

Postat av: johanna

inte neggo ida, positiva ida! Snart är han hemma igen! :)



sv: Vi ska vara telitubbies ;)

2011-10-31 @ 15:23:09
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: johanna

sv: jag kan lova att det kommer komma bilder! ;)



men eller hur, 3 veckor kommer susa förbi, snart är han hemma igen och tänk vad glad du kommer bli då :) du får hitta på annat mys med vänner, busa med Bella och ha kul (?) på jobbet under tiden! ;)

Pepp är något jag är bra på, så behövs det mer så hojta :D haha jag ger mig själv mvg i att peppa ;D haha

2011-10-31 @ 15:38:37
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0