En hel sjuttis, bara till mig!

Jag brukar inte jaga upp mig på tv-program och sådär... det finns EN anledning
till att jag kollar på Hollywoodfruar och det är bästa Maria Montazami såklart,
hon är ju helt adorable... men den där galna jäkla, vad-heter-hon, Gunilla?
Först hennes breakout mot mammans sköterska, och allra MEST hur hon
behandlar sin stackars lilla dotter. Låt henne vara barn för fan. Tror inte för en
sekund att det är flickan själv som bestämmer vad hon vill göra. Hon får ju inte
ens vara hemma och vara sjuk.... Herregud.

Jag sitter här och hetsäter en Marabou Premium 70% Cocoa Lemon som är så
OTROLIGT god! Vad är det för folk som tror att, bara för att det är mörk choklad,
så kan man ta en bit då och då och låta resten ligga i kylen? MOHAHAHA, I say!!
Förra veckan var det en Sea Salt Pecan, den räckte iaf i TVÅ dar... hrrrm... ^^
 
                            

Postat av: johanna

men ååh gott!

tittar också på hollywoodfruarna mest för maria, men dom andra är lite halvt underhållande as well!

Men Gunilla, vilken sjuk människa! :O Skäms nästan lite över att hon är svensk.. ^^



sv: haha det vita repet är till ridskolan, ska användas som avspärrning under tävling ;)

2011-09-13 @ 08:00:45
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0