Frukosttvättar.

Mysbyxor, tvättid, kaffe in the making.... ja, snabbkaffe då.
Vattenkokaren står och fiser här bakom.

Jag vaknade vid åtta och var uppe och kissade och hoppades att klockan inte skulle
ringa på ett tag, sen kom jag på att jag INTE jobbar idag och blev himla lättad!
Istället klev jag upp runt 11:30 och började tvätta vid tolv. Håller på till fyra.
Sen sticker jag iväg och sjunger klockan sex, och sen tar jag med Cia hem så hon
kan sova över och slippa åka hem till sthlm när hon ändå jobbar här i närheten...

Måste städa & diska. Det ser förjävligt ut här. Ångest! Och så är jag REDAN rädd
för att inte kunna sova inatt. Och att gå och oroa sig för det en heeel dag lär ju
knappast göra det lättare.

Nej lite frukost på det här så?
 
           
 

Postat av: Carro

Du kommer alltid på så fyndiga rubriker Ida :DDD



sv: jaa de får vi hoppas... kAN ju vara fint att ha lite snygga gravidbilder som inte är tagna i spegeln liksom ^^ :P

2011-09-08 @ 15:14:19
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: L I L I J A

Svar: Nämen, tack detsamma, vad kul att "se" dig igen :D

2011-09-09 @ 10:43:27
URL: http://lilija.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0