Join the dark side. We have crocs.

I promised myself to never buy them. Men man kan inte gå och stå och jobba hela dagarna
i ballerinaskor. ALLA på jobbet har foppisar och nu har även jag joinat skaran. Förlåt.
(60 spänn kostar de bara dessutom, så det kändes ju inte så jättetungt ändå...)

                                     
     
                                                               . . . . . . . . . . . . .



När jag var hemma på lunchen tänkte jag "Undrar om jag ska byta till gummistövlar nu
för att sejfa inför kvällen?"
(- det hade ju duggregnat lite medan jag var hemma.)
Men det gjorde jag inte. Det var ju en JÄVLA MISS kan jag säga nu såhär i efterhand.
REGNSTORM!! Stackars skorna i fuskmocka från H&M är ledsna och hänger på tork,
över jackan & väskan drog jag en festivalponcho som jag fått av älsklingen, som legat
i min väska sen de var på Getaway tror jag... Ja inte HAN, utan ponchon då... ^^
Så jackan och hela min överkropp klarade sig ganska bra. Men byxorna blev också jätteblöta.
Tur att det inte är långt hem... men jag struntade att gå till Ica, får köpa sminkborttagningsjox
nån annan dag! Gissa om jag dök i myskläderna direkt när jag kom hem??



Imorgon åker jag till pojkvännen efter jobbet. Och sen är det begravning för morfar på fredag
förmiddag.... : / Ska kolla tåg nu och packa ner kläder för både kyrka & hemmamys.
Splittrade känslor här. 
 
 


Postat av: Eve

sv: Typiskt dom! Jag ville ju träffa nån och få KBT och hamnade i denna grupp. Det är jag och 50-åringar...känns inte alls vidare roligt. Hellre ensam med en behandlare liksom. Förstår inte riktigt hur de tänkte med den där gruppen.



Grattis till crocsen förresten! :P

2011-09-14 @ 22:05:00
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Carro

jag älskar mina foppatofflor, helt fantastiska :DDDD Fast jag fattar ju att folk har en hat-kärlek till dom :P

2011-09-14 @ 23:50:12
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Linna

jag får komma till enköping o handla myskläder helt enkelt :)



jag tänker på dig angående din morfar. det är inte lätt och jag vet precis vad du går igenom just nu. massa massa massa kramar ! ♥



var sjläv på farfars grav igår. helt overkligt att han ligger där liksom. WTF? :(

2011-09-15 @ 08:01:08
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: S.

Ååhh :( begravningar är alltid sjukt jobbiga.. all styrka till dig! <3

2011-09-15 @ 11:19:30
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0