Klämmer in ett blogginlägg....

....mellan jobb, läkarbesök, och mer jobb!
Denna lediga fredag blev visst proppad med grejer.
Jobbade 10-12:30, sen raka vägen till läkaren, sen hem för att käka lunch
och nu ska jag strax gå tillbaka till jobbet igen, för att jobba till kl 19.
OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT! Det blev inte många minuters sömn inatt.
Precis som jag befarade. Känner ju på mig det innan. Cia sov på soffan
och hon hade iaf sovit bra, jag hade jättemysigt med en varm gosig katt
som sov tätt intill mig hela natten, synd bara att jag själv låg vaken....

Oh well. Får vänta med att däcka tills jag kommer hem ikväll.
Höll på att somna medan jag kissade nyss. WAY TO GO!!





Postat av: Angelique {Kinkykitten}

Kämpa på! ^^ Btw, är det i en kläbutik du jobbar eller är jag helt ute och cyklar nu?

2011-09-09 @ 15:06:34
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: johanna

hejja hejja, håller tummarna för att du inte somnar på jobbet! :)

2011-09-09 @ 16:28:12
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0