Måndag, och lite oreda.

Jag äter popcorn innan jag ens börjat laga middag.
För här bestämmer jag. Och JAG FÅR! : )

Det blev strömavbrott på jobbet ikväll, i alla butiker i hela byggnaden.
Det varade inte så länge som tur var och vi hade inga kunder precis då!
Phew! Sen kom jag hem efter jobbet och upptäckte att det varit avbrott
även hemma eftersom tv-boxen var avstängd och stereoklockan visade 00:00.
Och sen fick jag lixom inte igång kanalerna på tv:n! JEBUS! Drog ur sladdar,
startade om, tog ur kortet, gång på gång... men inget funkade. Uäähhh!
Big big i-landsproblem! Det tog 30 minuter, sen helt plötsligt hoppade allt
igång igen. Fy fan vilken tur. Vad beroende man är av såna grejer, som tv &
dator och allt. (Nog för att jag hade kunnat kolla på en dvd-film eller nåt ikväll
om det inte hade börjat fungera igen... ^^

Alltså.. jag råkade nyss göra så att hela inlägget fick kursiv stil och det går inte att ändra tillbaka?
Och innan så råkade jag göra så allt blev MEGASTORT - och det gick inte heller att ta bort
så då började jag om. Men nu pallar jag inte. Vafan? Aja... vi får ha det såhär snett då...

Nu ska jag laga mat och hoppas att åtminstone DET funkar som det ska!
Ska bara komma på VAD först. Pasta + ?



                                                                     Lunchsol... 

                                   

Bästa bästa bästa lösningen på sömnproblemen, TACK farbror doktorn för att jag fick en hel BURK! ♥

                                    
                      Har sovit så jävla gott inatt. Har sovit HELA NATTEN. Fattar ni vilken lyx??
 
 
Och tack förreseten, till "Lee" för den fina kommentaren på gårdagens inlägg!
Min kropp är visserligen LÅNGT ifrån perfekt, både estetiskt & medicinskt (haha),
men tack ändå, din kommentar gjorde mig glad! : ) Kram!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0