Moster Mu

Solig fin höstdag idag IGEN! Då blir man ju lite glad.  : )
 
Jag blev väckt av Hanna som ringde vid 13-snåret, då var hon på väg till Västerås
för att övningsköra lite. Heja heja! Hon undrade om jag eventuellt kunde hämta
kidsen på dagis/fritids runt kl 16 men hon skulle höra av sig igen när hon visste mer.
Och jag har inte hört nåt sen dess. So I still donno! Har precis varit och handlat och
det var skönt att komma ut en sväng.... har även gått ut med sopor och dammsugit.


Mamma Mu-film på Ica Maxi för 29 kronor om man har Ica-kort!! Och det har man.
Ordinarie pris 99:-. Gäller även "Mamma Mu bygger en koja"-boken... : ) Woop woop!
Är man bästa supermoster Ida så måste man ju ha såna bra grejer hemma.

Jag tog en bild på filmen MED skärpa förresten. Den valde mobilen att ta bort. Som vanligt.  
 

Postat av: johanna

Bästa mamma mu :D

2011-09-23 @ 15:49:34
URL: http://tigermysig.myshowroom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0