Nude-fart?

Men wow, vad långt jag kommit. Har inte klätt på mig än, men jag har påbörjat en lista
med saker jag måste handla. Snart går väl solen ner lixom. Ida för fan! Do something!


 

Postat av: johanna

sv: det är en harry potter symbol! :)

jag sparar nog överarmen tills i vår tror jag, men ska försöka få revbenen eller örat gjort nu i höst.. men det gör ju så förbaskat ont bara!!



ååh vad ska han göra? eller ja, det kanske är hemligt? ^^

2011-10-01 @ 00:24:50
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Lee

Asså, skriver du alltid så där snyggt?? Även om du bara måste skriva ner nåt lite snabbt? Jisses, du borde bli typ.. aa jag vet inte... skyltskrivare!

2011-10-03 @ 14:05:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0