Solig höst, tack! Och lite mer kaffe.

Gick inte upp ur sängen förrän klockan TVÅ idag!!! Och t.o.m då kändes det svårt.
Uhh. Så trött. Har ätit frukost - hmm, let's call it brunch - och ska fixa min andra kopp kaffe.
Ikväll är det dags att kicka igång inför vårens projekt med Återsken, med hälften övning
och hälften möte. Hälften zombie? Höhö.

Just nu glor jag på Top Model-repriser från gudvetnär, gosar med min katt, och hoppas det går bra för syster
idag! De började filma vid åtta imorse och håller på hela dan och ända till inatt! Hoppas hon sparkar rumpa!
Det är sol ute förresten, fan vad härligt, jag är så trött på regn! Hoppas vädret håller i sig till ikväll. 
Och typ hela hösten? ^^ Det finns väl inget vackrare än en solig färgglad höst?

Höstbilder från oktober 2010:




Postat av: Lajl

jamen eller hur. billigt o bra. =)



nej, jag ska inte bygga en vägg. jag har ju oxå så att man kan gå runt mellan mina 3 hallar. först kommer man in i hallen man hänger ytterkläder, sen kan man gå antingen åt höger där är det öppet med ett valv o sen kommer ett till valv ut till tv-rummet. sen har jag dubbeldörrar mellan tv-rum o sovrum. Sen en dörr till fd skittehallen o svänger man sedan vänster så kommer man till ytter-klädes-hallen igen o det är DÄR dörren som alltid är öppen är. För går man raktfram från ytter-klädhallen så kommer man till fd-skittehallen o sen vidare till köket. Hahah.. nu kom jag till att tänka på att du hade drömt att du var i min lägenget men inte hittade. Hittar du nu tror du, eller de var för dåligt-invecklat förklarat?



De är alltså dörren i ytterklädes hallen jag vill ta bort så att man ser väggen bakom. Ett annart allternativ är ju att stänga dörren så kan man ju oxå se väggen men de blir för mörkt då + att jag ju vill kunna gå in i köket den vägen.. :)

2011-09-22 @ 16:08:09
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

när jag själv läse vad jag skerv så hör jag att de hörs kkonstigt. från sovrummet kan man ju gå till antingen tv-rummet genom dubbeldörr eller genom enkeldörr som leder till fd skittehallen. men skit samma.. runt kan man gå o jag vill ta bort dörrar inte stänga av ;) fast dörrarna till sovrummet vill jag ju ha kvar så man kan stänga om man vill. ;)

2011-09-22 @ 16:13:29
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

jamen eller hur. hösten är vacker. med sina färger o att få ha lite varmare kläder är mys. dock hatar jag ju självklart att frysa. MEn nu snackar vi ju om härliga höstdagar =)



här spöregnade det i morse.. men sen tittade solen fram. o sen regnade det lite igen men nu skiner solen.



när jag skulle iväg o hämta mitt paket blev det dock skinnjackan men då fick inte koftan vara på. men blev skitt ändå. Paketet var tungt o jag har ju inte gjort mina sjukgymnastikövningar som jag ska så de började kännas i armen igen. morr. (fast jag hade inte spec långt att gå)



samtal med D.. om känslor o om hans saker som måste hämtas.. men oxå om rädsla för att släppa helt. men man måste se till sitt bästa.. fast det blir mkt skrik o tårar o magont =(

2011-09-22 @ 16:19:16
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

ps; du vet att du alltid får slänga iväg ett mail om du känner du vill o behöver, skriva <3

2011-09-22 @ 16:25:19
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: carro

wow vilka fina höstbilder :DD



sv: Nja fast de va visst några till jävla matinköp på ica, typ två tre st. Hade typ 2095 spänn i minus först.. helt sjukt.

2011-09-22 @ 19:29:05
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: johanna

Åh gud så skönt att få ligga i sängen till kl 2!! det skulle min förkylda kropp vilja!

2011-09-23 @ 07:03:44
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: S.

e hon lika duktig på mat som du verkar så går det nog toppen!

2011-09-23 @ 07:50:15
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0