Thaibuffé, kaffe & shopping!

Vilken bra dag! Ledig måndag med sällskap & lunch & fika & shoppingrunda t.o.m!
Hanna kom hit runt halv ett och så sällskapade vi ner på stan. Jag bjöd henne på thaibuffé
på Amazing Thai som tack för Bellahjälp, och efter det rundade vi av med varsin kaffe på
syrrans fik, My house! ♥





Nyttjade min 50-kronorsrabattcheck på H&M och köpte en ny pyjamas med shorts till, plus en mysig grå
stickad tubhalsduk, det är ju typ dags snart! Och så kan man vira den runt som en luva också, mys mys.



På Åhléns hittade jag skitfina förvaringslådor för bara 49:-/st, som fanns i massor av färger!



Och sen på hemvägen kikade jag in på en secondhandbutik för att kolla om de hade snusnäsdukar där,
såna som jag brukar använda i håret... yes, jag köpte en svart för 10:- och hittade dessutom ett par
höststövlar, precis vad jag behövde, oanvända (?) för bara 75 spänn! I min size! Hallelåja så bra! : ) 

                        

De är väldigt lika mina bruna med fransar, och de gillar jag ju.... fiiiint... : ) Bra dag!
Lite mer kaffe på det här så....

                       


 

Postat av: Carro

Awh vilken snygg-shopping! :D Love second hand, dessutom :) Plus fina bilder på bella-sötnos! :D

2011-09-05 @ 19:11:57
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: johanna

vilket kap skorna var, snygga också!! :) second hand är bra roligt :)

2011-09-05 @ 19:49:47
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Lajl

oh my oh my.. självklart har jag oxå tittat på de förvaringslådorna o just de gröna. men jag var osäker på måtten o just bara därför jag inte köpte dem. =)

2011-09-05 @ 23:15:52
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0