Trött tacomåndag!

I'm so tired! Det mörknar fortare ute så det känns som om man jobbar ÄNNU senare på kvällarna nu!
Fast dagen kändes ändå som om den gick rätt fort. Förutom sista timmen typ. Den var längre än alla
andra timmar... ^^ Jahapp, en dag avklarad, fortfarande förkyld men inte lika illa som igår. Jobba tisdag
och onsdag också, och sen KANSKE det blir lördag också... Torsdag är SÅNG hela kvällen, dags att börja
öva inför vårens show!! Annars har jag en annan grej på gång på torsdag kväll, vi får väl se om det blir
av, har inte all info jag behöver, men OM OM OM det blir av så kan det bli himla roligt... det innefattar
iallafall också sång... mer tänker jag inte säga, hahaha!

Ja.. så... eh... jag är trött! Tänkte bada men är rädd att somna så det kanske blir en vanlig hederlig dusch
istället. Hur som helst så kan det bli skönt med lite värme i form av vatten, och sen dyka ner i sängen.
Bella bestämde sig tydligen - helt på egen hand - att börja LÖPA idag, så hon fick p-piller när jag var hemma
på lunchen och nu ska hon få ett om dan tills det slutar. Typ nyss, tack? Hon ropade och ropade och gnällde
när jag kom hem från jobbet, jag tröttnade efter typ tre minuter. Suck. Lillskrutten.

Igår somnade jag halv åtta i soffan och sov till typ efter åtta nångång... gick och lade mig sen runt elva,
halv tolv nångång och sov typ tio timmar, skönt! Nu är klockan halv elva och jag är mentalt redo för sömn
nu också. Jobba is typ killing me. Softly. Det är tacomåndag förresten. En liten tradition jag försöker ha med
mig själv. Varför lyxa till en fredagkväll? De är väl rätt mysiga som de är i&med att det är helg dagen efter
(vilket inte alltid betyder att man är ledig nu när jag jobbar helg visserligen), istället kickar jag igång veckan
med värsta mysmiddagen! Bra va? Okej det blir kanske inte varje måndag, men då & då iallafall... ; )



                                                                            (klicka på bilden ovanför för att se tröjan på hm.com)


 

Postat av: Natta

ser riktigt skön ut tröjan!! :)

2011-09-19 @ 23:16:20
URL: http://timeslikethese.devote.se
Postat av: Carro

Förstår om du är trött, du jobbar ju mycket nu!



Superfin tröja på superfin ida och alltid lika söt bella :)

2011-09-20 @ 09:25:17
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Mia

HA! jag har aldrig sagt att jag gillar att gå upp så tidigt? Men om jag tränar på morgonen så slipper jag göra det på kvällen. Och då kan jag vara nattugglig då istället. TJOHO! <3

2011-09-20 @ 23:43:13
URL: http://miaskriver.spotlife.se
Postat av: Natta

Tack blev jättenöjd med dem :)

ja den ser verkligen as härlig ut! Men någon dag kommer jag upp till nightmare å köper lite mjukiskläder ;)

2011-09-21 @ 16:10:27
URL: http://timeslikethese.devote.se
Postat av: Linna

men jag älskar tröjan, måste kollas upp!! ♥



ha en fin helg nu sötan!! kramis !

2011-09-22 @ 07:19:43
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0