En kväll i soffan skulle ju sitta fint efter detta...

Åh, vilken helg!! Fantastiskt jobbig men ROLIG! Det har varit så himla skönt att få repa på scenen med podier
i någorlunda rätt format, och mickar, och... ja, de där andra killarna som är med som jag inte ska avslöja ännu.
Damn it! Världens coolaste nummer och så får man inte skriva nåt om det. Haha! Jag är helt slut i kroppen och
har ont i ryggen men skulle nog varit värre om det inte var för Malin som gett mig Voltaren i dubbeldos och sen
fick jag även Rosenrot från Emma... så jag är ändå LITE levande! : ) Och kul har vi ju haft. SEXTON timmar har 
vi showtränat denna helg. Stört egentligen. Men det var välbehövligt, det känns SÅ mycket bättre redan nu.
Fan vad duktiga vi är!







Och sen på stressfronten är det fortfarande scenkläder-frågan och sångröst-frågan som är aktuella.
Skulle gärna se en lösning på båda de stora problemen inom en snar framtid. Tack.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0