Jag saknar min katt! ♥

Vad skönt det skulle vara med lite ledigt! Det är så jävla intensivt nu. Kom hem från övningen för en stund sedan,
direkt från jobbet och in i danssalen, pust pust. Om en månad är allt över. Det känns konstigt, lixom både tråkigt
men JÄVLIGT skönt at the same time. Har aldrig varit i så dåligt fysiskt skick någonsin, så det är ju en stor anledning
till varför jag längtar till att det ska vara över. Lite tråkigt när de känslorna tar över bara. Har smärre panik över
scenkläderna, har inte fått ihop ett enda klädset ännu och vi ska ha sex olika, har dessutom inte heller hämtat ut
något av tygerna, har ingen aning om vad jag ska sy, min symaskinssladd med pedal är borta och.... nja, jag har
ju inte direkt någon tid över, heller. På fredag jobbar jag iallafall inte, och då ska jag klämma in tvätt, och sen allt
annat man måste hinna med..? Uppstyrning deluxe. Inriktning kläder, iallafall. I'll do my best.



Det är kul också. Det förstår ni va? Annars skulle man inte orka med.



Jag är SKITHUNGRIG! Och klockan är över halv elva. Dags att fixa middag, då.... fan med min upprörda
stressmage borde jag vara JÄTTENOGA med att äta regelbundet, men hello.... HUUUUUUR skulle det gå till?
Hänga några smörgåsar i ett snöre runt halsen? Typ? Alltid redo?


Bella märker av det också. Att jag väldigt sällan är hemma, och bara hennes.
Jag saknar henne. Jag saknar att vara hennes. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0